MS1: Leirsund kommer på besøk

ffkleirsa3Det er klart for 2. serierunde, og denne gangen er det Leirsund som kommer på besøk til Fjellhamar stadion. Dette blir årets første seriekamp for gjestene, mens Fjellhamar vant 4-0 over Sørumsand i 1. runde.

Leirsund skulle egentlig ha møtt Åkrene i forrige runde, men denne kampen ble utsatt da begge lagene spiller sine hjemmekamper på gress.
Hvem vet om dette er en fordel for det ene eller det andre laget? – Fjellhamar har kommet godt igang, mens Leirsund har muligheten til overraske fra intet.

Tretten år siden sist
De to lagene har ikke møtt hverandre siden begge lagene spilte i 3. divisjon avd. 4 i sesongen 2003. Tilsvarende oppgjør endte da 5-0 til FFK. Siden den gang har Leirsund for det meste ligget rundt 5-6. divisjon. Laget rykket før denne sesongen opp fra 6.divisjon, og laget består av flere tidligere spillere fra Lørenskog jr. Lokalfotballen har tippet gultrøyene på en 6. plass.

Ca. 60 stk. møtte opp da Fjellhamar slo Sørumsand forrige onsdag. Vi håper på minst like mange denne onsdagen! Onsdag 13.4 kl. 20:15