Terminlista for 4.-divisjon

Starter mot naboklubb, avslutter mot opprykkslag.

A-laget åpner 2020-sesongen i 4.-divisjon med et skikkelig lokaloppgjør borte mot Strømmen 2. Det skjer mandag 30. mars klokka 20.15 på Strømmen stadion.

Etter første serierunde er det påskeferie, så FFKs først hjemmekamp på Fjellhamar stadion spilles først onsdag 15. april med kampstart 20.15. Motstander da er det ene av to opprykkslag i divisjonen, Gjelleråsen 2.

Vårsesongen fortsetter videre med en kamp per uke, mot Aurskog-Høland (borte), Raumnes & Årnes (hjemme) og Eidsvold Turn 2 (borte), før hjemmekampen mot Lørenskog 2 står for tur onsdag 13. mai.

Mandag 25. mai tar Fjellhamar imot opprykksfavoritten Skjetten hjemme på stadion. Også de to siste kampene før sommerferien spilles på hjemmebane for FFK.

Trykk her for å se hele spilleplanen til Fjellhamar i 4.-divisjon!

Gjerdrum og Strømmen 2 er motstandere på Fjellhamar stadion henholdsvis 22.- og 29. juni. De to kampene betyr også at FFK spiller til sammen åtte hjemmekamper, og seks på bortebane, før ferieukene.

Når seriespillet starter opp igjen 3. august skjer det borte mot Gjelleråsen 2 for Fjellhamars del. Bortekampen mot Lørenskog 2 spilles på Rolvsrud 25. august.

Siste hjemmekamp er mot Skedsmo 5. oktober, mens den aller siste serierunde spilles borte mot Gjerdrum lørdag 10. oktober.