Her er terminlista for a-laget i 2018

Nøkkelkamper både i seriepremieren og i sesongavslutninga.

ÅPNER HJEMME: Fjellhamar starter 2018-sesongen hjemme mot AFSK tidlig i april.

Årets oppsett for 5.-divisjon er klart. Terminlista viser at Fjellhamar bør være i godt slag tidlig for å melde seg på i kampen om opprykk.

Aurskog/Finstadbru blir motstander når seriespillet åpner 4. april. Sesongens første kamp går på hjemmebane for FFK-gutta. Deretter venter det lokaloppgjør borte mot både Lørenskog 2 og Skårer før april er omme. Samtlige av disse klubbene forventes å kjempe på øvre halvdel av tabellen i 5.-divisjon.

I år blir det også 16. mai-kamp på Fjellhamar stadion. Skjetten 2 kommer på besøk kvelden før nasjonaldagen. 16. mai har i mange år vært en tradisjonsrik dag i norsk toppfotball, og i 2018 gir datoen oss en aften for breddefotballen på Romerike i tillegg.

Det siste oppgjøret før sommerferien spilles også mot Aurskog/Finstadbru, på Aursmoen 13. juni.

Høstsesongen sparkes i gang med hjemmekamp mot Lørenskog 2, etter nesten to måneders opphold, 8. august.

5.-divisjon i 2018 avsluttes også med to potensielle toppkamper for FFKs del. Leirsund og Gjerdrum kommer begge på besøk til Fjellhamar, henholdsvis 3.- og 14. oktober.

Tøffe kamper både i starten og på tampen av sesongen, altså. Vi krysser fingrene for at det blir en fordel for gutta i kappløpet om en opprykksplass!

—-

A-laget har også fått på plass en del treningskamper før sesongen. De spilles på følgende datoer og steder:

24. januar: Fjellhamar – Rommen, Fjellhamar stadion (klokka 18.30)
31. januar: Fjellhamar – Holmlia, Fjellhamar stadion (klokka 18.30)
4. februar: Blaker – Fjellhamar, LSK-hallen (klokka 16.00)
18. februar: Fjellhamar – Årvoll, LSK-hallen (klokka 16.00)
10. mars: Manglerud Star – Fjellhamar, Manglerudhallen (klokka 13.15)
17. mars: Rælingen – Fjellhamar, Marikollen kunstgress (klokka 12.00)

Sjekk hele terminlista for 5.-divisjon i 2018 under: