Sterk kamp mot Rælingen

Målsjansene mangla ikke, men uttellinga kunne vært bedre.

Rælingen – Fjellhamar 1-1 (1-1)

A-laget møtte 4.-divisjonlaget Rælingen til treningskamp i Marikollen forrige helg, og FFK-gutta viste igjen mye positivt mot et lag som skal spille på nivået over den kommende sesongen.

Nykommer Christoffer Nilsen markerte seg tidlig i kampen, både den ene og den andre veien på banen. Først var Nilsen sist på ballen i det som dessverre endte opp som et selvmål etter en corner.

Men like etterpå var det samme mann som utligna til 1-1 for Fjellhamar.

Rapportene fra oppgjøret forteller om et FFK-lag som styrte mye, til tross for mye utskiftninger, og at en god del spillere ikke var tilgjengelig i denne kampen.

Sjansemessig kunne Fjellhamar ha satt inn fem scoringer med godt uttelling, mens baklengsmålet må kunne betegnes som lettkjøpt for hjemmelaget. I andre omgang var FFK et stolpetreff unna vinnermålet.

Dette var siste kamp i Norge for Fjellhamar før seriestarten i 5.-divisjon mot Aurskog/Finstadbru fredag 4. april.

A-laget befinner seg denne uka på treningsleir i Sverige, nærmere bestemt i Karlstad. Der rundes oppholdet av med testkamp mot Nordmarks IF fra Skandiamäklarfemman, en avdeling i svensk divisjon 5.