MS1: Klart for toppoppgjør!

ffkAFSKa3Herrene har hatt en rimelig grei start på sesongen med 4-0 og 5-0 seire mot henholdsvis Sørumsand og Leirsund i årets to første kamper. Denne onsdagen er det Aurskog/Finstadbru som tar turen til Fjellhamar stadion. Selv om det er tidlig i sesongen kan denne kampen kan vise seg å bli helt avgjørende når poengene skal telles opp i oktober.

AFSK har gått høyt ut denne sesongen og skapt forventninger om opprykk. Laget har heller ikke lagt skjul på sin massive pengebruk og har fått inn mange nye spillere med erfaring fra høyere nivå. De grønnkledde har også innfridd forventningene i de to første serierundene med 2-0 seier over Skjetten 2 i serieåpningen og 5-0 mot Åkrene i forrige runde.
Etter ryktene og dømme skal Fjellhamar være ekstra påpasselig med spissen Ayoub Blomberg som også spiller på futsallandslaget og kantspilleren Mohammed Essaidi som er lagets toppscorer med to mål. I tillegg er det verdt å nevne at Anders Eriksen som har ett par sesonger i Fjellhamar drakta også er en del av AFSK-stallen.

Forrige oppgjør på Fjellhamar stadion mellom disse to lagene var i 2009 da begge lagene spilte i 3. divisjon. Denne kampen vant Fjellhamar 4-0. Siden den gang har AFSK ligget i 4. divisjon, før de rykket ned til 5. divisjon i 2014.

Vi gleder oss til et ordentlig viktig toppoppgjør, og håper mange Fjellhamar-patrioter tar turen!

Ses på Fjellhamar stadion onsdag 20. april kl. 20:15!