MS1: Jakter tre nye poeng

ffknfka3Herrelaget står nå med 12 poeng på sesongens 5 første kamper. Etter å ha snublet mot AFSK i den tredje serierunden har vi nå tatt to strake seire mot Åkrene (4-1) og Skjetten 2 (2-0). Begge på bortebane. Når Nannestad kommer på besøk i 6. serierunde skal vi endelig tilbake på Fjellhamar stadion igjen, og vi håper at mange tar turen!

Nannestad har hatt en tøff start på sesongen, og står enda med 0 poeng. Mot både Flisbyen og AFSK har laget som rykket ned fra 4. divisjon sluppet inn tosifret. Henholdsvis 1-10 og 0-12.

Etter det Nannestad har prestert så langt denne sesongen, bør dette altså være en kamp som Fjellhamar skal ha gode muligheter i.

Lagene møttes senest i siste seriekamp i fjor, da Fjellhamar måtte vinne for å ha mulighet til å overleve i 4. divisjon. FFK vant den kampen 6-2, men rykket som kjent likevel ned til 5. divisjon da Gjelleråsen slo Skedsmo 2. Den første kampen i 2015 vant Fjellhamar på walkover da Nannestad ikke kunne stille lag.

Vi håper å se deg på Fjellhamar stadion på onsdag kl. 20:30. Vel møtt!