Møt opp på første hjemmekamp!

INTENST: Fjellhamar og Lørenskog er klare for flere tøffe tak i kveld. Foto: Espen Bråthen / Lokalfotballen

Bare noen timer gjenstår før Fjelllhamar spiller lokaloppgjør mot Lørenskog 2. Dette er sesongens første hjemmekamp i 4.-divisjon.

Motstander for a-laget er altså naboklubben Lørenskog. Kampstart er 20.15 på Fjellhamar stadion og poengkrigen utkjempes mellom divisjonens to opprykkslag.

De samme to mannskapene rykka opp fra 5.-divisjon forrige sesong etter å han endt som nummer 1 og 2 på tabellen. FFK vant begge de innbyrdes møtene i 2018, men spesielt hjemmekampen i august ble en jevn og tett krigekamp.

Sesongstarten for 2019 ble spilt i forrige uke, og endte uten poeng for både Fjellhamar og Lørenskog 2, så det er definitivt to poengsultne mannskap som stiller til naboduell mandag kveld.

At det står mye på spill i dette oppgjøret er det ingen som helst tvil om. Møt opp i tide til 20.15 og støtt gutta på veien mot poeng!

Fjellhamar stiller med følgende tropp: Halfdan Roth – Håkon M. Solberg, Andreas Stensøe, Anders Risan, Markus Berntsen – Simen Stensøe, Sander Kvalheim, Andreas Kvistad – Jonas Flood, Kasper Thorsen, Even Habberstad.
Magnus Hellem, Nicolas Navarrete, Anders Mølster, Sander Nordermoen, Per Christian Ness, Trym Halvorsen, Vetle Smith.