KS1: Møter tabellnabo

ffkeik kopiDamelaget har hatt noen tunge kamper i det siste, og har tapt med store tall for rekruttlagene til Toppserielagene til LSK og Kolbotn. Det er på den annen side på ingen måte kjørt i forhold til å holde seg i divisjonen selv om laget foreløpig kun står med 4 poeng etter 9 kamper. Søndag kommer Eik Tønsberg på besøk til Fjellhamar stadion.

Eik Tønsberg står med like mange poeng som Fjellhamar, men med en kamp mindre spilt. Både FFK og Eik ligger dermed under streken med 4 poeng, mens Skedsmo er det første laget over streken med 5 poeng. Hvis vi får en vinner i morgendagens kamp vil laget krype over nedrykksstreken.

Eik sine poeng har kommet etter seier mot tabelljumbo Stoppen (4-2) og uavgjort mot Kongsvinger 2(1-1). Fjellhamar har vunnet mot Stoppen (3-0) og uavgjort mot Skedsmo (3-3).

Som man skjønner er dette et svært viktig oppgjør i kampen mot nedrykk, så Fjellhamar håper som alltid på god støtte fra tribunen. Vel møtt!