KS1: Møter serielederen

ffkVIFDamelaget fikk en liten opptur i forrige kamp da de spilte uavgjort hjemme mot Eik Tønsberg, men det var surt at ikke alle tre poengene ble værende igjen på Fjellhamar. Nå kommer rekruttlaget til Toppserielaget Vålerenga på besøk. VIF ligger øverst på tabellen og er ventet å bli en tøffere oppgave enn Eik.

Vålerenga har enda ikke avgitt poeng i årets 2. divisjon, og har frem til nå scoret 31 mål og kun sluppet inn 4. Til tross for den solide statistikken har de spilt mange resultatmessig jevne kamper, sett bort fra Skedsmo i forrige runde og Ørn Horten i første runde som de begge vant 7-0. De vant f. eks kun 2-1 borte mot Eik tidligere i juni.

Kampen mot Vålerenga er damenes siste før ferien. Fjellhamar ønsker å la poengene bli igjen på stadion, og setter stor pris på støtte fra tribunen!

Kampen spilles mandag 20. juni kl. 20:00. Vel møtt!