Klart for seriestart!

Lørdag klokka 13 begynner Fjellhamar den etterlengta sesongen i 4.-divisjon borte mot Skedsmo.

Seriespillet åpner på Skedsmo stadion for et FFK-mannskap som endelig er tilbake i 4.-divisjon. Først test blir en tøff bortekamp mot Skedsmo-lag som rykka ned fra 3.-divisjon i fjor og dermed spilte to divisjoner over Fjellhamar da.

A-laget vant også sine fire siste treningskamper i oppkjøringa, alle mot 4.-divisjonsklubber fra Oslo fotballkrets. Det betyr at det er et FFK-lag som er ubeseira i 2019 som stiller til kamp på Skedsmokorset lørdag.

Etter tre enkle storseirer over Veitvet (6-1), Vestli (9-1), Oslo City (9-2), fikk Fjellhamar litt bedre motstand i den siste testkampen mot Furuset i Manglerudhallen sist helg.

Også den kampen endte likevel med en komfortabel 5-1-seier til slutt, etter tre mål av Kasper Thorsen og to selvmål. Thorsen har satt inn 13 scoringer totalt i vinterens treningskamper.

Nå begynner alvoret og FFK-gutta er forberedt på vanskeligere kamper i det som mange mener er landets beste 4.-divisjonsavdeling.

Skedsmo møtte også Vestli i sin siste treningskamp og vant 6-0. Etter det har Fjellhamars første motstander denne sesongen tapt 2-4 for seriefavoritten i 4.-divisjon, Fu/Vo. Den kampen var en kvalifiseringskamp til NM, også kjent som cupen.

Møt opp og støtt Fjellhamar i comebacket på Skedsmo stadion! Kampstart er altså klokka 13.00.