Kine Fløtre på landslaget!

144059004014_Kine_Flõtre_1Kine Fløtre er tatt ut til landslagssamlingen som arrangeres i Stavanger 22 og 26. juni sammen med 34 andre jenter født i 2001. Fjellhamar FK er svært stolte over å være representert i det ypperste selskapet.

Kine er en del av FFKs kvinnelag som spiller i 2. divisjon.
– På samme tid i fjor ble hun tatt ut til landsdelssamlingen på samme sted.
– Hun var også på landsdelssamling i april.
Det er svært gledelig at hun det siste året har imponert såpass på disse tiltakene at hun nå har fått muligheten på landslaget.

Forskjellen fra landsdelssamlingene er at nå samles alle de beste på ett sted, i stedet for å dele opp i to landsdeler. Nåløyet er med andre ord blitt enda trangere!

Ved siden av Kine er det kun Sheina Murugesapillai fra LSK Kvinner som er tatt ut fra Akershus Fotballkrets.

Samlingen foregår altså i Stavanger i perioden 22.-26. juni. Hovedtrener for J15 landslaget er Lena Tyriberget.

Vi gratulerer nok en gang med uttaket!

All info om uttaket finner man her