A-laget åpner sesongen med tøff hjemmekamp

Ventetida er over. Møt opp og støtt Fjellhamar i den viktige seriestarten!

HARDE KAMPER: Fjellhamar og Aurskog/Finstadbru barker sammen allerede i første serikamp.

Onsdag kveld er det endelig klart for første seriekamp i årets 5.-divisjon hjemme på Fjellhamar stadion. Motstander er Aurskog/Finstadbru, et lag FFK har spilt mange jevne oppgjør mot de siste sesongene.

Fjellhamar og AFSK endte som nummer én og to på tabellen i 2016. Begge fikk mer trøbbel med å følge opp prestasjonene forrige sesong. Onsdagens bortelag avslutta 2017 på tredjeplass, to plasser foran FFK.

Begge klubber har hatt en del utskiftninger i spillerstallene siden i fjor, men har ambisjoner om å henge med i toppen. Fjellhamar har en klokkeklar målsetting om opprykk til 4.-divisjon og får en skikkelig test allerede i første serierunde.

Det er hard kamp om plassene på laget til FFK i år. En rekke nye spillere som er kommet inn etter forrige sesong får sjansen i sin første tellende kamp for a-laget mot Aurskog/Finstadbru.

Martin Paulsen (fra Leirsund), Nicolas Navarrete (fra Skårer), Trym Halvorsen og Ole Kirstistuen (begge fra Strømmen) spiller, mens Christoffer Nilsen (fra Skjetten) og Brage Rist (fra Strømmen) også er med i troppen.

Vel møtt på Fjellhamar stadion klokka 20.30!