MS1: Treningskamp mot Gjelleråsen

Herrelaget fikk forespørsel om å stille til treningskamp mot Gjelleråsen søndag kveld.

Til tross for noen småskader i troppen, stilte Fjellhamar lag på kort varsel. Ifølge Jan Aksel Odden var FFK det beste laget, men slet en del med den offensive samhandlingen i to øverste leddene. Gjelleråsen var farlig på kontringer, men utnyttet disse dårlig.

Målene:

0 – 1 (ca 60 min) FFK v Thierry. Gjennombrudd som deres forsvarer prøver å bryte, men Thierry var sterk og hurtig, kom seg foran og setter den pent i mål fra litt avstand og skrått hold, på en keeper på halvdistanse.

1 – 1 (ca 80 min) kommer på ett frispark, som blir slått ut på 20 meter. Skuddet er i utgangspunket misslykket, men ballen går langs bakken inn i feltet og blir ganske tilfeldig styrt inn på bakre stolpe.

2 – 1 (ca 90 min) målet kommer etter corner der Halfdan går ut og plukker ballen, og blir overfalt av to spillere i lufta…han slipper da ballen og den blir dyttet i mål. 999 av 1000 ville dømt frispark på en keeper med strake armer henger i lufta og har ballen, der motspillerne er ca 1 meter under ballhøyden og går rett i kroppen på keeper.

Laget fikk en god gjennomkjøring, men resultatet endte desverre 2-1 til Gjelleråsen.

Fjellhamar FK MS1

1H. Roth Keepere