MS1: A-lagstrenere på plass

Det er altså en trenerduo som skal starte jobben med å få våre A-lagsherrer tilbake der vi bør være, sportslig og divisjonsmessig. Etter nedrykket i høst, tok lagledelse, sportslig utvalg og klubbstyret umiddelbart tak og jobbet frem en plan med tanke på fremtiden. Robert og Kim har sagt ja til å ta fatt på de utfordringene  vi står foran, og det skal gjøres med lokale krefter, ledelse og spillere med FFK-fortid, -fremtid og -hjerte!

Robert Rognerud har vært med oss i FFK i tre år med ansvaret for juniorlaget vårt. Nå skal han ta tak i seniorfotballen, det gjorde han også i Strømmen IF på begynnelsen av årtusenet.

Kim har som kjent hatt spillende treneransvar for A-laget også inneværende sesong, og fortsetter altså i samme rolle. Han har fortid som spiller i Ishavsbyen, TIL, Kjelsås og Stabæk før han komtil oss her på Fjellhamar.

Trenerduoen har undertegnet for et år – sesongen 2016, som skal gi opprykk tilbake til 4. divisjon.

Og det skal ikke stoppe der! A-laget er i gang allerede med treninger – åpne sådanne for dem som kunne ha lyst til å prøve seg – mandager 19:00 og torsdager 20:00 på Fjellhamar stadion.