Klart for høstsesong- FFK fortsetter ferden mot opprykk

Første kamp spilles hjemme mot Lørenskog 2.

Etter en nesten perfekt først halvdel av sesongen i 5. divisjon, starter FFK opp igjen den videre jakta på opprykk denne uka.

Det skjer hjemme mot nabo Lørenskog 2, i en kamp som fort kan bli den hardeste å vinne i de gjenværende serierundene i divisjonen.

– Motstanderne våre kommer til å stille med det de har av gode spillere i hver eneste kamp mot oss framover. Vi er ubeseira, og det vil alle de andre lagene bli de første til å gjøre noe med, sier Fjellhamar-trener Stian Isetorp.

FFK vant borte mot det unge Lørenskog-laget på Rolvsrud tidlig i vår, men fikk trøbbel i deler av kampen. Det er ingen grunn til å tro at onsdagens naboduell blir noe enklere.

A-laget håper på solid støtte i denne første kampen etter ferien og lover full innsats.

Vel møtt på Fjellhamar stadion onsdag klokka 20.15!

Fjellhamar stiller med følgende lag: