G16 tar imot VIF i NM

nmffkvifFjellhamar tok seg enkelt videre i NM med en overbevisende 6-1 seier i den avgjørende kampen borte mot Strømmen. Nå står en vesentlig større oppgave for tur – Vålerenga gjester Fjellhamar stadion mandag 13. mars.

Vålerenga stiller lag i både interkrets og nasjonal serie denne sesongen, henholdsvis ett og to nivåer høyere enn Fjellhamar som spiller i 1.divisjon. I interkrets har VIF allerede møtt romerikslagene Ull/Kisa (tap 3-2) og Skedsmo (seier 3-2). Det er uvisst om laget Fjellhamar møter er det samme som har spilt disse kampene. Nasjonal serie starter ikke før 16.4.

Fjellhamar vil uansett få noe bryne seg på når hovedstadslaget kommer på besøk. Gutta setter pris på støtte fra tribunen, så ta turen da vel!