Gothia Cup 2015

Alle kampene kan følges med livetekst på http://gothiacup.se/. Enkelte av kampene kan også følges på livestreaming(video)  fra samme side.

Gutter 13 får amerikansk, tysk og svensk motstand i gruppespillet.

Coerver Michigan Performance Academy (amerikansk) deltar både i gutter 13 og 14. Coerver er et fotballakademi som holder til i flere land, også i Norge. Michigan er en delstat i USA som ligger nordøst i landet og grenser dermed mot Canada.

JSG Lastrup/Kneheim/Hemmelte 1 (tysk) deltar med to lag i gutter 13, og ett lag i gutter 15. Laget er et samarbeid mellom de tre klubbene i deres ungdomsavdeling. Samarbeidet startet før denne sesongen. Laget kommer fra den tyske landsbygda nordvest i landet, nærmeste storby er Bremen.

FC Saltsjöbaden (svensk) deltar kun med ett lag. FC Saltsjöbaden er en nyoppstartet klubb som kommer fra like utenfor Stockholm. Laget ligger på 9.plass i 3. divisjon.

——————————————————————

Gutter 18 får fransk, tysk og svensk motstand i gruppespillet.

ASL Robertsau Strasbourg deltar kun med ett lag. Robertsau er en forstad til storbyen Strasbourg som ligger øst i Frankrike, helt på grensen til Tyskland. Robertsau havnet på andreplass i serien “Excellence” i 2014/15.

TSV Buchholz 08 deltar med syv lag i klassene Gutter 11, 12, 13, 15 og 18. Klubben kommer fra en liten by som ligger like sør for Hamburg nord i Tyskland.

Enköpings IS deltar kun med ett lag. Enköping er en liten by nordvest for Stockholm. Laget ligger på 3.plass i Junior Grund 2.

——————————————————————

Jenter 18 får svensk(2) og tysk motstand i gruppespillet.

Ahlafors IF deltar med ett lag. Alafors er ett tettsted nord for Göteborg. Klubben har damelag i 3. divisjon i samarbeid med Älvängen. Laget ligger på 2. plass.

FC Djursholm deltar med 6 lag i klassene gutter 12 & 14, jenter 13, 14, 15 og 18. Djursholm er et eksklusivt område utenfor Stockholm. Laget ligger på 8. plass i junior 1. divisjon.

SC Borgfeld eV deltar med fire lag i klassene gutter 14 & 16 og jenter 18. Borgfeld ligger utenfor storbyen Bremen nordvest i Tyskland. Laget spilte denne sesongen i B-juniorinnen Landesliga (regionsliga), og havnet på 2. plass.